Salam jumaat...

"YA ALLAH YA TUHANKU
TABAHKANLAH HATIKU INI"
Aku juga seperti insan biasa yg mempunyai hati
dan perasaan....YA ALLAH YA TUHANKU
redhakanlah atiku ini utk menerima ketentuan
hidup ini,,,,berikan aku perasaan di mana aku
boleh memberi peluang kepada insan tertentu
dan jauhkanlah diri ini daripada sesuatu yg
tidak kanku gapai...sesungguhnya aku hanya
insan biasa...kdg2 di fikiran sering bermain-
main persoalan menyatakan mengapa ini
semua berlaku....Alhamdulillah aku masih
diberi kewarasan untuk berfikir secara
rasional....YA ALLAH YA TUHANKU
redhakanlah ati ini dlm menghadapi cbrn hidup
ini...berikan aku kekuatan utk berdpn dgn
masalah n cabaran2 yg kdg2 rsnya sgt pahit
dan tajam...kerana ku percaya
kdg2 Allah sembunyikan matahari, Dia datangkan petir dan
kilat, kita tertanya-tanya, kemana
hilangnya matahari, rupa-rupanya Allah memberi kita
pelangi
kuatkanlah ati ini seperti mana ENGKAU telah
menguatkan hati Siti Khadijah....diri ini percaya
setiap yg berlaku ada hikmahnya justeru itu,
kita sebagai manusia haruslah menerima
ketentuan ilahi agr kita dpt menerima sesuatu
perkara dgn ati yg tenang dan
tabah,,,insyaallah...doakan diri ini....salam...

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response.
0 Responses
Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...